OGŁOSZENIA
»Strona główna»Ogłoszenia»Podpis Elektroniczny

Podpis Elektroniczny
Infrastruktura Klucza Publicznego (PKI) jest rozwiązaniem dla tych wszystkich, którzy w swoich firmach lub instytucjach chcą stworzyć system o najwyższym poziomie bezpieczeństwa. W jej skład wchodzi oprogramowanie, sprzęt oraz zaawansowane usługi i procedury postępowania.
ZASTOSOWANIE
Dla administracji publicznej:
· usługa Elektronicznego Urzędu Podawczego (EUP),
· elektroniczne podpisywanie dokumentów z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych (podpis równoważny podpisowi własnoręcznemu),
· podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie,
· znakowanie czasem dokumentów elektronicznych,
· wymiana dokumentów elektronicznych z klientami i podległymi jednostkami w oparciu o usługę kuriera elektronicznego (odpowiednik poczty poleconej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru),
· wewnętrzne systemy obiegu dokumentów elektronicznych wspierane przez proCertum PKI System,
· kontrola dostępu do pomieszczeń oraz rejestracja czasu pracy za pomocą kart procesorowych.
Dla klientów biznesowych:
· wymiana dokumentów z partnerami biznesowymi drogą elektroniczną dzięki wykorzystaniu elementów proCertum PKI System,
· elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych (podpis równoważny podpisowi własnoręcznemu),
· podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie,
· znakowanie czasem dokumentów elektronicznych przesyłanych do urzędów, banków, biur maklerskich, instytucji, klientów i kontrahentów, (podpis równoważny podpisowi własnoręcznemu),
· podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych (np. e-przetarg.pl, MarketPlanet),
· zawieranie umów przez Internet (np. ubezpieczenia),
· prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet,
· szyfrowanie poczty e-mail oraz poufnych danych (certyfikat niekwalifikowany zaufany),
· wymiana dokumentów elektronicznych z partnerami biznesowymi w oparciu o usługę kuriera elektronicznego (odpowiednik poczty poleconej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru),
· wewnętrzne systemy obiegu dokumentów elektronicznych wspierane przez proCertum PKI System,
· kontrola dostępu do pomieszczeń oraz rejestracja czasu pracy za pomocą kart procesorowych,
· jednokrotne logowanie do różnych zasobów informatycznych dzięki wykorzystaniu „single sign on”.
Dla klientów indywidualnych:
· elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych (podpis równoważny podpisowi własnoręcznemu),
· znakowanie czasem dokumentów elektronicznych przesyłanych do urzędów, banków, biur maklerskich, instytucji, firm oraz osób prywatnych,
· wymiana dokumentów drogą elektroniczną z urzędami, bankami, towarzystwami ubezpieczeniowymi itp. w oparciu o usługę kuriera elektronicznego (odpowiednik poczty poleconej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru),
· zawieranie umów przez Internet (np. ubezpieczenia),
· prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet,
· szyfrowanie poczty e-mail oraz poufnych danych (certyfikat niekwalifikowany zaufany).